Теодор Раднев работи в компанията от 3 години, като в момента отговаря за фиксираните услуги, предлагани от Мтел, но е започнал кариерата си в магазин и познава потребностите на клиентите от „първа ръка“.

0

1. Денят започва много преди да съм стигнал в офиса.

1

2. Няма по-тонизиращо начало на деня от посещението във фитнеса.

2

3. „Няма нищо по-хубаво от лошото време“

3

4. Важно е ежедневно да следим качеството на услугата, която предлагаме – както поведението на платформата, така и самите канали, които излъчваме.

4

5. Пристигна Daily report-a (ежедневен отчет, б.ред.), позволяващ ни да направим анализ на продажбите, както и на конкурентните оферти за телевизията и фиксиран интернет. Винаги трябва да си в течение не само с офертите на конкуренцията, но и с технологиите, използвани у нас и по света.

5

6. С Митко обсъждаме промените в данните от Daily report-a. Изменението на една единствена цифра може да означава много.

6

7. Какви са тенденциите на развитие на продажбите? Ще оставя числата да говорят.

7

8. С Наско коментираме новите предложения в обновения Мтел клуб. Запознайте се с програмата на http://www.mtelclub.bg/. Очаквайте изненади!

8

9. Сега е моментът да успокоя всички студенти по маркетинг и бъдещи колеги! Работата ни не се състои само в таблици и числа. След обстоен анализ на всички данни е време за творчество – да поставим началото на изцяло нов продукт.

9

10. С Нели обсъждаме специалните оферти за настоящи клиенти. Какви са те? Предстои да разберете.

10

11. Подготовка за среща.

11

12. С колегите от екип „Обслужване и развитие на продажби“ дискутираме пакетните оферти – както и добрите практики за предлагането им в магазините на Мтел, търсейки начини да улесним процеса.

12

13. Настъпи краят на още един ползотворен ден.

Снимки: Радич Банев