А добрите резултати се постигат с много доволни клиенти – това потвърждават и 14-те колеги от отдел „Корпоративни клиенти – Изток“, регион „София 1“, ръководен от регионалния мениджър Васил Мишев. Работата им е да познават и предлагат цялото портфолио на компанията и да помагат на настоящите и потенциалните ни клиенти да ползват по най-добрия начин най-подходящите телеком продукти и услуги за техния бизнес.

ежедневието
Всяка делнична сутрин на екипа на Васил Мишев започва с оперативка. В 8:30 всички колеги отделят половин час, в който заедно изговарят най-важното от изминалия и предстоящия ден. Обсъждат кой в каква посока работи, имат ли нужда от помощ и планират работата си. Традицията им е да пият кафе едва след тази първа среща, когато пред тях са следващите 8-9 часа, в които ще са на телефона, в движение, в срещи, ще четат и отговарят на мейли и решават работни казуси.

Екипът им обслужва предимно клиенти с малък и среден бизнес, които имат нужда от сравнително малък брой телекомуникационни услуги – някои от клиентите им ползват дори само една услуга. Максимумът на карти за мобилни услуги например за клиент от този сегмент достига 200.

Всеки мениджър „Корпоративни клиенти“ работи активно с около 200 – 250 фирми и е на тяхно разположение ежедневно. Мениджърите са връзката на клиентите с Мтел, като задачата им е не само да им помагат с управлението на ползваните услуги, но и да ги държат в течение с тенденции и новите предложения на компанията. Накратко, да им помагат да се възползват максимално и по най-добрия начин от телеком услугите, за да управляват и развиват бизнеса си.

Еднакво важно за екипа е както да отделя внимание на съществуващите клиенти, така и да привлича нови. „Най-голямото предизвикателство в нашата работа е да накараме всеки клиент да се чувства ценен. Няма значение колко плаща, важното е да остане доволен от услугите ни и от отношението и вниманието, когато има нужда от нас.“ – казва Васил Мишев.

Кариерата на Васил в компанията започва през 2008 в Контактен център. Оттогава до днес той не се е задържал повече от 2 години на една и съща позиция. От горещата линия, заради високите оценки в представянето си, поема бизнес клиентите, след това става личен консултант. През декември 2013, както той сам казва, „рискува“ и скача в дълбоките води на акаунт мениджърите. „Винаги ме е водел спортният ми хъс, желанието за видим и категоричен резултат. Учил съм се и продължавам да го правя всеки ден. Има колеги в компанията, които познавам отдавна и съм взел много от тях.“

„Стъпките в кариерата си правя така, че да съм сигурен, че ще се справя с новите отговорности“. А те не закъсняват… Когато 40(!) поредни месеца си без пропусната цел, логично е талантът ти да бъде разпознат и нови възможности да се отворят пред теб.

 

Васил е безупречен в стила и излъчването си, харизматичен, уверен и спокоен. Със самочувствието на ръководител, който познава работата и хората си, говори премерено и без излишен патос. „Работя с някои от колегите отдавна, с други от съвсем скоро, но реално ги ръководя от април тази година“ – разказва той. Намира време за всички – за да познава хората си, да говори с тях, да ги учи, слуша и чува. „Знаят, че съм зад тях и могат да разчитат на мен. Същото важи и за мен – винаги мога да разчитам на подкрепата на моя пряк ръководител – Мирослав Петков, старши мениджър „Продажби“. Това ми дава и увереност, че ще бъда успешен във всяко ново начинание.“

Освен че е доминиращо, дамското присъствие в екипа на Васил е радост за окото. Той обаче предпочита колегите му да бъдат оценявани по насладата, която показват изпълнените таргети в ексела, а не по външния си вид. Всички колеги, заедно и поотделно, следват фокуса и целите на компанията. „Прогресът в представянето на регион „София 1“ се дължи както на усърдната работа на всеки колега от екипа, която стриктно следя, така и на подкрепата и разбирането, което имам от мениджмънта. Да, чудесно е, че има ярки индивидуалности, но по-важно за мен е екипът да е на ниво, да постига заедно целите си. Нищо не може да се случи, ако не работим като едно цяло.

За да управляваш хора трябват талант, търпение и известна доза опит като психолог. Но това прави и работата по-интересна. А Васил знае как да пали искрата у колегите си. „С блага дума и личен пример можеш да свършиш много по-добра работа, отколкото ако само размахваш пръст.

Колегите описват екипа си като сплотен, шарен, целеустремен и амбициозен. Когато говорят за работното си ежедневие, казват, че няма два дни, които да си приличат. Най-често думите, с които описват работните си дни са предизвикателство и динамика.

 

Макар шегите между нас никога да не спират, за съжаление рядко ни се отдава възможност да прекараме време извън офиса и да се забавляваме. Ние работим заедно и в крайна сметка всеки от нас има нужда и да се отърси от работното темпо и да се презареди.“ – казва Васил.

екипът
9 дами

5 господа

70,5 години общ трудов стаж в компанията

   Аделина Бекова, акаунт мениджър „Корпоративни клиенти“

В Мтел работя от 1,5 години.

В работата ни заедно за мен най-ценно е, че всеки ден научавам нещо повече – повече в професията, повече за себе си, повече за хората.

Александър Христов, акаунт мениджър „Корпоративни клиенти“

В Мтел работя от 14 години.

В работата ни заедно за мен най-ценно е доверието.

 DSC_1444
 DSC_1285  Виктор Иванов, акаунт мениджър „Корпоративни клиенти“

В Мтел работя от 3,5 години.

В работата ни заедно за мен най-ценно е приятелството и работата в екип.

Гергана Гергова, акаунт мениджър „Корпоративни клиенти“

В Мтел съм от 8 години.

В работата ни заедно за мен е най-ценно е да има ясни и открити взаимоотношения.

Даниела Хасъмова, акаунт мениджър „Корпоративни клиенти“

В Мтел работя от 10 години.

В работата ни заедно за мен най-ценна е добрата комуникация.

 Емилиян Кривачков, старши акаунт мениджър „Корпоративни клиенти“

В Мтел работя от 3 години.

В работата ни заедно за мен най-ценни са професионализма, доброто отношение, приятелската атмосфера и възможността да разчиташ на всеки един от колегите си в трудни моменти.

 DSC_1319
Ива Гергинова, акаунт мениджър „Корпоративни клиенти“

В Мтел работя от 6 години.

В работата ни заедно за мен най-ценно е, че работим задружно.

Илина Русева, старши акаунт мениджър „Корпоративни клиенти“

В Мтел работя от 1,5 години.

В работата ни заедно за мен най-ценна е обратната връзка. Когато я има, знаеш къде стоиш, накъде вървиш, за какво се бориш и къде грешиш, за да се коригираш навреме и да бъдеш успешен.

DSC_0968 Maрина Цветанова-Бунова, акаунт мениджър „Корпоративни клиенти“

В Мтел работя от 1,5 години.

В работата ни заедно за мен най-ценни са опитът, идеите и знанията, които си предаваме едни на други.

Нина Петрова, акаунт мениджър „Корпоративни клиенти“

В Мтел работя от 1 година.

В работата ни заедно за мен най-ценни са бързата и адекватна реакция спрямо пазара и клиентите, както и изграждането на доверие сред клиентите на компанията.

DSC_1420
DSC_0795 Силвия Каменарова, акаунт мениджър „Корпоративни клиенти“

В Мтел работя от 10 години.

В работата ни заедно за мен най-ценното е, че си помагаме и успяхме да станем приятели.

Стефан Гергинов, акаунт мениджър „Корпоративни клиенти“

В Мтел работя от почти година.

В работата ни заедно за мен най-ценно е взаимното доверие.

DSC_1031 Христина Михайлова, акаунт мениджър „Корпоративни клиенти“

В Мтел работя от пет месеца.

В работата ни заедно за мен най-ценно е да работим в екип и да сме задружни.

Снимките от импровизирания тимбилдинг на отдел „Корпоративни клиенти – Изток“, регион „София 1“, са осъществени от Радич Банев и с любезното съдействие на ресторант The View в София.